Sałatka z zupek chińskich

Szybka i łatwa sałatka, w sam raz dla niespodziewanych gości :]

Sałatka z zupek chińskich

Składniki:

  • 4 zupki chińskie (najlepiej vifon złoty kurczak łagodny)
  • dwie papryki (żółta i czerwona)
  • puszka kukurydzy
  • 5 ogórków konserwowych
  • 3 łyżki majonezu
  • pieprz

Przygotowanie:

Pokruszyć makaron z zupek chińskich, wsypać do większej miski, wsypać przyprawę z zupek (samą przyprawę, bez oleju) i zalać wrzącą wodą – odstawić aż do napęcznienia. Makaron odcedzić, odstawić do wystygnięcia. Paprykę oczyścić z gniazd nasiennych i pokroić w drobną kostkę. Ogórki pokroić również w drobną kostkę. Kukurydzę odsączyć. Wymieszać warzywa z makaronem, dodać 3-4 łyżki majonezu, doprawić pieprzem i dokładnie wymieszać.

Wskazówki:

  1. Dla nielubiących majonezu – nie trzeba wcale go dodawać, jest równie pyszna bez niego ;]
  2. Jeśli chcemy, żeby była lekko pikantna wystarczy zastąpić zupkę “złoty kurczak” jakąś inną pikantną, ale najlepiej vifon, bo ze wszystkich przetestowanych przeze mnie zupek one mają najlepsze makaron
19 thoughts on “Sałatka z zupek chińskich

  1. Już od dawna zabieram się do zrobienia tego typu sałatki :) Ale jakoś nie mam czasu ostatnio. A tu widzę Twój przepis w jeszcze ciepłych na durszlak.pl i tak pomyślałem, że może dzisiaj na kolację. A tak w ogóle to serdecznie pozdrawiam z pobliskiego Leicester :)

  2. Ja z okazji świąt Wielkanocnych życzę ci dużo radości, której moc przesłoni troski codzienności. Miłej atmosfery oraz mokrego dyngusa :)

  3. u mnie sałatka zniknęła w 15 minut. Zastąpiłam ogórka konserwowego świerzym i dodałam zielone oliwki. PYCHA!!!

  4. Pingback: Salatka z zupek chinskich (wersja druga) |

Leave a Reply

